• سه شنبه ١١ خرداد ١٤٠٠-١٣:٢٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢١٦٩٩
مرتضی الویری پس از ارائه گزارش شهردار تهران:

در گزارش تحویل و تحول مقایسه 4 سال مشابه نیز قرار داده شود

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع گزارش تحویل و تحول تاکید کرد بر اینکه این گزارش با مدت مشابه دوره قبلی مقایسه شود افزود: بهتر است پیش نویس این گزارش به آقای قالیباف و چمران به عنوان شهردار و رییس شورای سابق ارسال شود تا آنان نیز گزارش را ببینند و اگر جایی احساس می کنند غلو شده بازگو کنند اینگونه نباشد که گزارش نهایی ارایه شود و بعد بیایند و بگویند ما اطلاعی از این گزارش نداشتیم و جایی از آن ایراد دارد.

 

به گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مرتضی الویری در دویست و نود و نهمین جلسه شورا و پس از ارائه گزارش تحویل و تحول توسط شهردار تهران گفت: از دکتر حناچی تشکر می کنیم و امروز نفس راحتی کشیدیم که زحمات و پیگیری ها به ثمر نشسته و زمان خوبی هم این گزارش مطرح شد تا مردم تهران ارزیابی کنند، عملکرد افرادی را که انتخاب کردند.

وی ادامه داد: بهتر است در این گزارش علاوه بر ذکر اعداد و ارقام مقایسه 4 ساله هم قرار داده شود، به عنوان مثال وقتی گفته می شود در این دوره 105 کیلومتر فیبر نوری نصب شده در مقایسه آورده شود که در مدت مشابه قبل چقدر فیبر نوری نصب شده است.  یا وقتی گفته می شود خطوط دوچرخه سواری از 0.3 درصد به 0.9 درصد رسیده یعنی سه برابر شده برای مخاطب قابل توجه خواهد بود که در 4 سال گذشته چه اقداماتی صورت گرفته است.

مرتضی الویری تاکید کرد: در زمینه نیروی انسانی ما افتخار می کنیم حدود 9 هزار نفر نیروی انسانی کاهش پیدا کرده و این برای  اولین بار است که سیر صعودی جذب نیرو در شهرداری  تبدیل به سیر نزولی میشود. این در حالی است که در مدیریت سابق در همان دو سال آخر 13 هزار نفر اضافه شدند.

الویری ادامه داد: لذا این موارد باید مستند سازی شود و به روشن بیان شود.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: بهتر است پیش نویس این گزارش به آقای قالیباف و چمران به عنوان شهردار و رییس شورای سابق ارسال شود تا آنان نیز گزارش را ببینند و اگر جایی احساس می کنند غلو شده بازگو کنند اینگونه نباشد که گزارش نهایی ارایه شود و بعد بیایند و بگویند ما اطلاعی از این گزارش نداشتیم و جایی از آن ایراد دارد. من امیدوارم گزارش متقن و قابل اعتمادی به مردم ارائه کنیم.

10-299

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: